Daca ne-a invatat ceva Capcom de-a lungul anilor e ca nici acum nu stapanesc portarea jocurilor de pe console pe PC. Treaba asta nu este noua totusi. Ultimul titlu la care ma pot gandi ce a avut probleme pe PC a fost Dragon's Dogma 2, titlu ce nu a fost fixat nici in prezent, la aproape un an de la lansare. Ce am putea intelege din acest lucru? Ca pe cei de la Capcom nu ii intereseaza sa fixeze problemele pe care nu au fost in stare sa le rezolve de la inceput, sau ca sunt depasiti de situatie si prefera sa-si puna atentia toata catre versiunile de consola?
Monster Hunter Wilds a avut un all time peak de aproape 1 milion si jumatate de jucatori pe PC. Daca nici acest numar nu simbolizeaza faptul ca cei de la Capcom trebuie sa-si atribuie toata atentia sa fixeze problemele de performanta pe versiunea de pe PC, inseamna ca oamenii se vor obisnui cu acest nivel de comoditate din partea studiourilor, iar asta nu reprezinta un lucru pozitiv pentru industria de jocuri.
Recommended Comments